Je betaald extra voor kingsize bedden, uiteindelijk 2 bedden tegen elkaar. Koelkast stond uit, waardoor er een plas water lag.
Kraan lekte. Koude douche. Uitgedroogde bolletjes. Ok, je hoeft er niet veel van te verwachten, van een bastion. Maar bovenstaand had wel op orden mogen wezen. Tenslotte toch 130,- in totaal voor maar 1 nacht.je, is hierdoor echt teveel.