JÀttefina individuellt inredda rum som hade allt man behövde, sköna s Àngar, AC, hÄrtork och hÀrlig dusch. Rent och fint, stÀdning varje dag.
Gemensamma vÀldigt fina och bekvÀma sÀllskapsutrymmen. Ett vÀlutrustat kök dÀr vi gjorde frukost som vi Ät pÄ den lilla, mysiga uteplatsen. Bara fem rum pÄ boendet sÄ aldrig nÄgon trÀngsel. Fri tillgÄng till kaffe och te dygnet runt!
Det gick Àven att bestÀlla frukost.
Flexibel, smidig incheckning dÄ man fick en kod till ett skÄp dÀr nyckeln hÀngde.
Bra lÀge, vi kunde promenera överallt. Rekommenderar verkligen det hÀr boendet!