Varasimme 4hengen huoneen hostellista yhdeksi yöksi, kun kÀvimme Astrid Lindgrenin maailmassa. Varasin huoneen vain viikkoa ennen, joten oli vain 1 huone jÀljellÀ. Hostelli on hotellin yhteydessÀ ja sijaintia voin suositella etenkin lapsiperheille! Astrid Lindgrenin maailma on noin 4km pÀÀssÀ ja hotellin vieressÀ on uimapaikka (maksaa erikseen, esim 390kr koko perhe/koko lomailun ajan!) ja etenkin lapset nauttivat siitÀ kovasti.
Hostelli itsessÀÀn oli ihan ok, huone perussiisti, mutta patjat, peitot ja tyynyt vÀhÀn kulahtaneita. MeillÀ oli omat petivaatteet mukana. Ostimme myös hotelliaamupalan, joka oli monipuolinen mutta ensi kerralla valmistaisin itse aamupalan hostellin keittiössÀ. Mutta loppujen lopuksi voin lÀmpimÀsti suositella tÀtÀ paikkaa, jos menee Astrid Lindgrenin maailmaan.