Fantastisk dejligt sted. Omgivelserne er meget smukke. Udsigten over Verona eminent. Der vokser flotte planter overalt og omrÄdet vrimler med vilde dyr.
Vi havde et vÊrelse med terrasse, det var dejligt, men vi brugte ogsÄ haverne og restaurantens terrasse.
Det var nemt at tage bussen ned til Verona by, der var en kÞreplan i receptionen. Personalet var alle meget venlige og hjÊlpsomme. Eneste minus var at vi ankom pÄ en sÞndag, hvor der var meget travlt. Derfor fik vi lov at vente urimelig lang tid pÄ vores hovedret og maden var ikke smagt til. Det var ikke tilfÊldet 2. aften, her var alt perfekt.
Vi kommer helt sikkert igen, hvis der er plads.