Allt funkade bra med vĂ„r vistelse, men man ska vara medveten om att det ligger vĂ€ldigt lĂ„ngt bort frĂ„n bĂ„de nĂ€rmaste matbutik och âcivilisationenâ. Vi gjorde en övernattning hĂ€r pĂ„ vĂ€g mot annat mĂ„l, och det funkade alldeles utmĂ€rkt. Finns dock inte sĂ„ mycket att göra runtomkring vandrarhemmet, och omrĂ„det man fĂ„r promenera runt pĂ„ Ă€r rĂ€tt begrĂ€nsat eftersom privata tomter angrĂ€nsar frĂ„n alla hĂ„ll. Tex Ă€r sjĂ€lva udden man ser pĂ„ bilderna privat. I övrigt var det inga problem med stĂ€dning, incheckning osv.