Huoneisto oli mukava ja siisti, mutta olisimme kaivanneet lisÀÀ ohjeita. Hotellin vastaanotosta olisi ollut mukava saada alueen kartta mukaan, josta majoituspaikan sijainti olisi selvinnyt. MyöskÀÀn itse rakennuksessa, jossa maijoitumme, ei ollut mitÀÀn kylttiÀ tai numeroa seinÀssÀ. NiinpÀ pyörimme sateessa ympyrÀÀ ja yritimme arvailla, mikÀ on oikea paikka. Oletuksena tuntui olevan, ettÀ kaikki ovat olleet siellÀ ennenkin ja tietÀvÀt, mistÀ mikin löytyy. Olisin kaivannut informaatiota myös itse majoituspaikasta, esim. mihin viedÀÀn roskat.